TRANSPORT
Towary wysyłane są codziennie od poniedziałku do piątku. Dostawa jest realizowana za pośrednictwem firm spedycyjnych oraz transportem własnym.
Warunki dostawy dla zamówień :
Koszt transportu to 0 zł. (Przy wyborze płatności przelewem)
Przy zamówieniach poniżej 300zł, koszt dostawy - 25zł.
Jeśli wybraliście Państwo sposób płatności "za pobraniem" - pobieramy opłatę 25 zł.
Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionych płytek w magazynie hydro-online.pl
Nie ponosimy odpowiedzialności za utrudnienia w dostawie wynikające z przepisów ruchu drogowego lub ustaleń zarządców dróg.
ZAMÓWIENIA
Nasz sklep korzysta z zasobów 2 magazynów. Nie mamy technicznej możliwości wyświetlania "na żywo" aktualnych stanów magazynowych.
Prosimy o telefoniczne potwierdzenie dostępności wybranych produktów.
PŁATNOŚCI
- za pobraniem - w tym przypadku transakcja zawierana jest w momencie potwierdzenia przez pracownika sklepu przyjęcia zamówienia do realizacji ( elektronicznie lub telefonicznie )
- przedpłata przelewem - w tym przypadku transakcja zawierana jest w momencie zaksięgowania przelewu na naszym koncie ( UWAGA !!! - prosimy nie dokonywać przelewu przed potwierdzeniem przez pracownika sklepu przyjęcia zamówienia do realizacji )
Konto hydro-online.pl :
ALIOR : 83 24900005 0000 4500 8653 3748
POSTĘPOWANIE PODCZAS ODBIORU PRZESYŁKI
1. Dostawa towaru realizowana jest za pośrednictwem firm spedycyjnych lub własnym transportem sklepu.
2. Czas dostawy jest szacowany na podstawie dostępności danego produktu. Towar dostarczany jest przez firmę kurierską do klienta w terminie do 48 godzin od daty wysłania towaru. W wyjątkowych sytuacjach, czas ten może ulec wydłużeniu o czym klient zostanie poinformowany.
3. Towary dostarczane są przez firmę kurierską w dniach roboczych w godzinach 9-17.
4. Klient powinien dostosować się do ustaleń z kurierem określających termin oraz godzinę dostarczenia zamówienia pod wskazany adres i odebrać przesyłkę osobiście lub przez osobę upoważnioną.
5. Kurier nie wnosi towaru do domu lub lokalu. Klient zobowiązany jest tą czynność wykonać we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność.
6. W przypadku Państwa nieobecności kurier pozostawi awizo z informacją, kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę lub zamówić kolejną dostawę.
7. Termin odbioru wynosi 3 dni liczone od daty pozostawienia awizo. Za zgodą firmy kurierskiej możliwe jest jego przedłużenie, jednak warunki należy indywidualnie ustalić dzwoniąc pod numer podany na awizo. Po upływie tego terminu następuje anulowanie zamówienia , a kosztami zwrotu przesyłki z magazynu do sklepu , oraz ewentualnymi kosztami magazynowania przesyłki przez kuriera obciążony zostaje klient.
8. Przed otworzeniem przesyłki należy pokwitować jej odbiór i zapłacić ewentualne pobranie. Możecie Państwo poprosić kuriera o pozostanie do momentu sprawdzenia przesyłki.
9. Jeśli dostarczany towar będzie na palecie należy obejrzeć ją z zewnątrz czy paleta nie nosi znamion uszkodzenia. Jeśli zauważycie Państwo uszkodzenie lub niezgodność towaru z zamówieniem, należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. Protokół powinien zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków w towarze.
10. Klient po otrzymaniu przesyłki zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki pod względem jakościowym i ilościowym i jej zgodność z zamówieniem.
11. Dokładnego sprawdzenia zawartości przesyłki i wnętrza opakowań znajdujących się na palecie klient powinien dokonać w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki. W przypadku zauważenia braków lub uszkodzeń w towarze po odjeździe kuriera należy jak najszybciej zadzwonić pod numer podany na liście przewozowym i zażądać przyjazdu kierowcy w celu spisania protokołu.
12. Wszelkie zastrzeżenia odnośnie stanu przesyłki muszą być opisane w protokole reklamacyjnym lub na liście przewozowym w obecności kuriera.
13. Jeżeli stan przesyłki po dokładnym sprawdzeniu budzi zastrzeżenia , klient zobowiązany jest niezwłocznie po sprawdzeniu przesyłki złożyć do sklepu zgłoszenie reklamacyjne.
14. Zachowanie postanowień tego regulaminu służy umożliwieniu obiektywnego rozpatrzenia ewentualnej reklamacji. Zachowanie powyższych procedur daje możliwość wypowiedzenie się w sprawie reklamacji trzem zainteresowanym stronom : Kupującemu, Sprzedawcy i Spedytorowi.
15. Sklep rozpatrując reklamację może zażądać od klienta zdjęć uszkodzonego towaru oraz innych informacji pozwalających rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne , celem roszczeń przysługujących klientowi od uszkodzonego towaru.
16. W przypadku odbioru osobistego , klient zobowiązany jest sprawdzić odbierany towar pod względem ilościowym i jakościowym w momencie wydawania towaru.
17. Brak jakichkolwiek zastrzeżeń ilościowych klienta do odbieranych osobiście towarów w momencie wydawania towaru, uznaje się za potwierdzenie zgodności wydanego towaru z zamówieniem.
18. W przypadku odbioru osobistego towaru przez klienta sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie towaru z magazynu do miejsca zamieszkania klienta.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.